9 Aralık 2010 Perşembe

Okurun Kalemi: Biz Hala Bakalım?

Onu tanımak için biraz geç kalmadık mı?
Bu zamana kadar asla futbolla ilgili profesyonel bir şey yapmadım. 

Sadece evimden ya da tribünden futbol maçı izledim, forumlarda arkadaşlarımla futbol muhabbetti ettim, televizyonda spor programları seyrettim ve Football Manager oynadım.

Evet sadece bunları yaptım.
En çok duyduğum cümle şuydu bu zamana kadar:

“Ne yaptın da bu kadar çok bilmiş konuşuyorsun ? “

Tek cevabım şu :

Yetmedi mi artık gördüğümüz örnekler? Sırf  ben, evet yukarıdaki o saydığım şeyleri yapan ben son 4 senedir Nuri Şahin'in ismini biliyordum. Bizim yöneticilerimiz ya da görevlilerimiz ne yapıyorlar Allah aşkına? Bu adam daha bir kaç maç öncesine kadar milli takıma alınmıyordu neredeyse.
Nasıl yapabiliyoruz bunları, nasıl göremiyoruz? Ha birde bu futbolcuları izlemekle görevli bu işten para kazanan insanlar var değil mi? Peh !

Hiç birine akıl sır erdiremiyorum. Bu işi profesyonel olarak yapan, bu işten para kazanan, bunun dışında başka işi olmayan adamlar var. Ama nedense hala aynı şeyleri yaşıyoruz. Bir futbolcuyu hep sonradan farkediyoruz. Ancak onunla ilgili bir patlama yaşandığında haberi oluyor herkesin.

Dortmund bu sene çıkış yapmasa merak ediyorum acaba Nuri bu kadar önemli olacak mıydı bizim için ? Maalesef en çok bağlantıda olduğumuz ülkedeki genç yeteneklerimizden bile bihaberiz.

Bu ülkedeki insanların Nuri Şahin adını öğrenmesi için değerinin illa 16 milyon Avro’ya mı çıkması lazım ? Yoksa, Almanya milli takımını seçip Real Madrid'e mi transfer olması lazım?

Hangisi ?

Boş verin biz hala bakakalalım.
Arkalarından konuşuruz  “bu Türk değil ama bak bu Türk” diye.

İsmail Bekar

*Bu yazı GOAL Dergisi Blog okuru İsmail Bekar tarafından gönderildi, bize de yayınlamak düştü. Kendisine teşekkür ediyoruz! Siz de yazılarınızı gönderin, bu adreste yayınlansın! E-posta adresimiz goaldergisiweb@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder